Bocca Di Lupo

Aslında Bocca Di Lupo’ya birkaç ay önce gitmiştik. Şehrin merkezi sayılabilecek Soho’daki Bocca Di Lupo, Londra’da tanınan bir İtalyan restoranı, ünlü denilebilir. Örneğin iki yıl önce TimeOut London, şehirdeki en iyi restoran olarak Bocco Di Lupo’yu seçti. İnternetteki yorumlara bakıyorum, hemen hemen hepsi çok olumlu. Sonradan düşünüyorum, niye ben beğenmedim. Ambiyans ve servis çok güzeldi ama, niye o gün yediğim hemen hemen hiçbir yemeği beğenmedim, niye sucuğun en ufak bir tadı yoktu, niye peynirin ASDA peynirinden farkı yoktu, niye yediğim güvercinin eti kurumuştu, niye tatlı sıradan bir tatlıydı, bilmiyorum bilemiyorum. O gün seçilerimizin kötüydü diye düşünüyorum (ki güzel bir restoranda kötü seçim olmaması lazım) ve bir defa daha şans vermek için fırsat kolluyorum.

Lakin bu yazıyı yazmamdaki amaç çok daha farklı. Önceki blog’um olan Yemek Lazım‘dan farklı olarak burada kısa ve gündelik yazılar da yazmak istedim, ve aklıma Bucca Di Lupo’nun menüsü geldi. Daha doğrusu bu menü’yü yazmak istediğim için blog’un formatını az önce kafamda değiştirdim. Herneyse, normalde menüler az çok şöyledir ya:

Başlangıçlar/Atıştırmalıklar
Salatalar
Sandwichler
Pizzalar / Makarnalar
Hamburgerler
Ana Yemekler
Tatlılar
İçecekler

Bocca di Lupo’nun menüsü şöyle:

Çiğ veya Tütsülenmişler
Kızartılmışlar
Makarna ve Risotto’lar
Çorbalar ve Güveçler
Izgara ve Tavalar
Fırınlanmışlar
Yan yemekler
Tatlılar
Peynirler

tabii ki bir de şarap menüleri var. Yemeklerin bu şekilde pişirilme yöntemlerine göre kategorilenmesi çok hoşuma gitti, yemek yerken de çok yardımcı oldu. Ha hayırlı oldu mu, orasından emin değilim. :)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

